luni, 18 februarie 2013

salată de brocoli_raw vegan




Brocoli…. prima mea întâlnire a fost cu ceva ani  în urmă şi nu mi-a lăsat o impresie care să mă convingă pentru o reîntâlnire.
Aşa că l-am dat uitării mulţi ani, şi chiar strâmbam din nas la vederea lui. O diferenţa: era gătit la foc. Preparat termic nu m-a încântat, indiferent de metodă.
Acum. Pot spune că l-am redescoperit, şi chiar mai mult, m-am îndrăgostit de bucheţelul acesta verde.



Ingrediente
brocoli
3-4 ciuperci
1 morcov
2 roşii
sucul de la jumătate lămâie
4 linguri ulei presat le rece din floarea soarelui
2 linguri sos de soia
2-3 linguri seminţe de cânepă
oregano, cimbru
sare



Iubesc salatele! Sunt simple, gustoase, şi nu-ţi ia mult timp în bucătărie.
Iar această salată face parte din categoria, repede şi bun!
Taie în felii ciupercile, roşiile, rade morcovul. Înainte cu vreo oră, taie bucheţele mici de brocoli şi le stropeşte cu 2 linguri  de ulei, sucul de lămâie şi sosul de soia. Lasă la macerat cam o oră şi, după ce ai feliat celelalte ingrediente, amestecă-le bine, adaugă condimentele şi sarea. Mai stropeşte cu restul de ulei şi presară deasupra seminţele de cânepă şi gata salata.
 


Şi dacă este salată, atunci  este un amestec de parfumuri crude şi proaspete ce te încântă şi te mângâie cu duioşie. Fii vesel căci vara şi-a dat întâlnire cu tine. Închide ochii şi visează la clipele de peste zile când, cu multă dragoste, te va alinta soarele în dărnicia sa, iar grădina, oh, grădina va fi verde şi înmiresmată.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu