vineri, 10 august 2018

Brânza de caju




Până când am devenit vegană nu eram fan brânză de nici un fel, însă dupa ce am descoperit dulceata unica a banzei din caju, mi-am schimbat complet optica.

Am avut diferite încercări cu diferie reţete. Toate au fost minunate, dar aceasta parcă avea consistenţa bânzei frământate care mi-a plăcut la un moment dat.

Ai nevoie de:
-2 căni caju hidratat 5-6 ore
-1 cană nuci de Brasilia
-1 lingură ulei de cocos bio
-2-3 linguri suc de lămâie
-½ linguriţă sare Nigary
-sare
-chimion (opţional)

Mixezi bine nucile de caju care au fost hidratate până devin o pastă compactă si fină, adăugând treptat  apă plată până când compoziţia are consistenţa unei smântâni mai groase.Adaugi nucile de Brasilia râşnite, uleiul de cocos,  sucul de lămâie şi sarea de Nigary. Sărezi după gust.
Mi-a iesit compozitia cam moale si am scurs-o într-o pânză de tifon până a devenit destul de compactă.
Am mai adăugat ½linguriţă de chimion pentru că-l ador, dar nu este decât opţional.

Eu am servit cu mare plăcere alături de felii de dovlecei si pesto.
Pesto i-a dat o nota caldă şi prietenoasă, oferindu-mi o dulce şi misterioasă plăcere.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu