vineri, 12 aprilie 2019

cremă de usturoi verde



Da, este o dovadă că a venit primăvară: piaţa este plină de usturoi verde! Şi cum suntem aproape de Paşti, nu am să-ţi spun despre cozonaci, drob (vegane si raw vegane, se înţelege!).
Am să-ţi povestesc că, zilele trecute, de fericire că piaţa este o explozie de verde, am cumpărat câteva legături de usturoi verde, şi după aceea mi-am făcut meniul pentru acea zi.
În dorinţa mea de a mânca usturoi verde, am pregătit nişte chifteluţe raw vegane  şi le-am servit cu  crochete raw din legume , o minunăţie, nu alta!

Ingrediente:

3-4 căţei de usturoi uscat curăţaţi de coajă
4-5 fire de usturoi verde curăţat şi spălat
4-5 linguri de ulei de susan presat la rece
2 linguri seminţe de cânepă (opţional)
2-3 linguri apă plată
½ avocado foarte copt
Sare fără iod


Preparare:
Taie în două căţeii de usturoi, mărunţeşte  usturoiul verde şi le pune într-un blender împreună cu avocado, uleiul de susan şi sarea după gust. Adaugă 2-3 linguri de apă plată şi mai mixează.
Răstoană într-un bol crema rezultată şi adaugă (opţional) seminţe de cânepă. 
  






Este o adevărată încântare să simţi cum te binecuvântează primăvara cu daruri ce iarna doar visai la ele. Ce poate fi mai plăcut, decât o mângâiere tandră şi verde, simbol al renaşterii şi al vieţii?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu